lauantai 23. marraskuuta 2013

Koti kuntoon




Tässä meni pari päivää remontin merkeissä. Laitettiin eteinen kuntoon ja se sai iloisen pirteän värin. Minusta tuntuukin aina siellä ollessa, että lataudun täyteen energiaa! Ehkä siis olen pirtsakampi töihin lähtiessäkin! 


Aiemmin tänä vuonna laittelimme jo tuohon olohuoneeseenkin väriä. Siellä taas ollaan petroolinsinisessä tunnelmassa ja tykkään kyllä ihan mielettömästi. Ilman värejä ei voisi elää. 

Lisäksi isä asensi minulle uuden peilikaapin ja sadesuihkun. Minulla oli myös ollut jo iät ajat toinen vessan lamppu palaneena (joo, olen oikeesti tosi saamaton näissä jutuissa) ja hän sitten vaihtoi senkin. Nyt kelpaa käydä suihkussa ja puunata itseään!

NaNoWriMossa olen nyt ihan aikataulussa eli jos saan kirjoitettua sen 1667 sanaa päivässä, niin tulee se 50 000 sanaa juuri silloin 30.11. täyteen! Nyt pitäisikin alkaa luoda sitä tekstiä...

1 kommentti: